بهترین وبلاگ دانلود موزیک و موزیک ویدئو کره ای

بهترین وبلاگ دانلود موزیک و موزیک ویدئو کره ای

بهترین وبلاگ دانلود موزیک و موزیک ویدئو کره ای

بهترین وبلاگ دانلود موزیک و موزیک ویدئو کره ای

دانلود آهنگ کره ای معروف،اهنگ کره ای جدید صوتی،آهنگ کره ای شاد،دانلود موزیک ویدیو جدید کره ای 2018،اهنگ های کره ای دخترانه،دانلود آهنگ کره ای غمگین،دانلود آهنگ کره ای عاشقانه mp3،دانلود آهنگ کره ای mp3،اهنک کره ای،آهنگ گره ای،هنگ کره ای،عهنگ کره ای،آهنگ کزه ای

آهنگ what a life از exo

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

سطر اول : متن اصلی آهنگ به زبان ژاپنی
/ سطر دوم : تلفظ ژاپنی آهنگ با حروف انگلیسی /
سطر سوم : ترجمه ی فارسی

 

[ Intro: Chanyeol ]
what a life exo sc

Mmm, uh huh, mmm, yeah
ممم آها ممم یههه

 

시스템 종료를 click
/Siseutem jongryoreul click/
سیستم خاموش – کلیک(سیستمو خاموش کن)

 

오늘 미세먼지는 free
/Oneul  misemeonjineun free/
هوا امروز صاف و پاکه

 

차 키 챙겨서 나가
/Cha  ki chaenggyeoseo naga/
کلید ماشینتو بردار و از خونه بزن بیرون

 

오랜만에 도론 뻥 뚫렸으니
/Oraenmane doron ppeong ttullyeosseuni/
چند وقتی میشه که دیگه ترافیک نیست

 

시간 되는 애들 나와
/Sigan doeneun aedeul nawa/
اگه وقت داری بزن بیرون

 

동그랗게 모여서 회의
/Donggeurake  moyeoseo hoeeui/
تا برای یه دورهمی جمع شیم

 

동그라미 네모 세모 엑스
/Donggeurami  nemo semo ekseu/
دایره، مربع، مثلث و ایکس

 

지겹잖아 매일 게임
/Jigyeopjanha maeil geim/
هر روز گیم بازی کردن خسته کننده است

 

[Pre-Chorus 1: Sehun, Chanyeol, & Both]
그래서 오늘 어디로 갈까
/Geuraeseo  oneul eodiro galkka/
پس امروز باید کجا بریم؟

 

번개처럼 인천공항으로 갈까
/Beongaecheoreom incheongonghangeuro galkka/
باید تند و سریع به فرودگاه اینچئون بریم؟

 

구름 찢으며 파란 하늘을 날까
/Gureum jjijeumyeo paran haneureul nalkka/
باید از میان ابرها رد بشیم و تو آسمونِ آبی پرواز کنیم؟

 

옆 나라에서 별 보는 것도 좋아 yeah
/Yeop naraeseo byeol boneun geotdo joha yeah/
تماشای ستاره‌ها از کشورهای همسایه هم خوبه

 

날씨는 so amazing (amazing)
/Nalssineun  so amazing/
آب و هوا خیلی شگفت‌انگیزه (شگفت انگیزه)

 

재미난 일이 생길 듯해
/Jaeminan iri saenggil deushae/
حس میکنم قراره یه اتفاق هیجان‌انگیز بیفته

 

계획 없으면 뭐 어때 (어때, 어때)
/Gyehoek eopseumyeon mwo eottae/
کی اهمیت میده اگه برنامه ایی نباشه؟(برنامه ایی نباشه)

 

We are still young and free
ما هنوز جوون و آزادیم

 

(Uno, dos, tres)
یک دو سه

 

[Chorus: Chanyeol & Sehun]
ترجمه آهنگ what a life

나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی هستش)

 

[Verse 2: Sehun]
(Yeah ah!) 젊고 자유롭지
/Jeomgo jayuropji/
آره ، اوه، من جوون و آزادم

 

성격은 모서리가 없어
/Seonggyeogeun moseoriga eopseo/
من شخصیت دوستانه ای دارم

 

친구들은 내 주변에
/Chingudeureun nae jubyeone/
دوستام دوروبرم نشستن

 

빙 둘러앉아 있지
/Bing dulleoanja itji/
من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

난 신선 같고 신선해
/Nan sinseon gatgo sinseonhae/
من با نشاطم

 

난 친척 같고 친절해
/Nan chincheok gatgo chinjeolhae/
مثلِ فک و فامیل یه نفرم و مهربونم

 

내 지갑은 오늘 끄떡없네
/Nae jigabeun oneul kkeutteogeomne/
امروز کیف پولم پُره

 

Do you wanna get down with me?
میخوای با من بیای ؟

 

[Pre-Chorus 2: Chanyeol, Sehun, & Both]
what a life exo sc

ترجمه فارسی آهنگ what a life

그래서 오늘 밤엔 어디로 갈까
/Geuraeseo oneul bamen eodiro galkka/
پس امشب باید کجا بریم؟

 

클럽은 뻔해 거리가 차라리 낫잖아
/Keulleobeun ppeonhae georiga charari natjanha/
کلابها کلیشه‌ شدن (تکراری شد)، بیا بریم تو خیابونا

 

야자수, 옆에 바닷가도 난 좋아
/Yajasu yeope badatgado nan joha/
ساحل کنار درختای نخل هم خوبه

 

Day and night 시동 걸렸지
/Day and night sidong geollyeotji/
روز و شب ماشینو روشن میکنم

 

오늘은 뭔가 될 것 같아
/Oneureun mwonga doel geot gata/
حس میکنم امروز میتونم یه کاری کنم

 

밤공기는 so amazing 
/Bamgonggineun so amazing/
آب‌و‌هوا شگفت‌انگیزه

 

재미난 일이 생길 듯해
/Jaeminan iri saenggil deushae/
حس میکنم قراره یه اتفاق هیجان‌انگیز بیفته

 

 

계획 없으면 뭐 어때 어때, 어때
/Gyehoek eopseumyeon mwo eottae/
کی اهمیت میده اگه برنامه ایی نباشه؟(برنامه ایی نباشه)

 

We are still young and free
ما هنوز جوون و آزادیم

 

(하나, 둘, 셋)
/Hana dul set/
یک، دو، سه

 

[Chorus: Chanyeol & Sehun]
나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی معرکه ایی)

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی باحالی)

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!(عجب زندگی خوبی )

 

나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

[Bridge: Sehun & Chanyeol]
تلفظ ، ترجمه و متن آهنگ what a life

Life is good (Life is good)
زندگی خوبه 

 

Life is good (Life is good), yeah
زندگی خوبه ( زندگی خوبه ) , آره

 

열심히 놀고 신나게 벌어
/Yeolsimhi nolgo sinnage beoreo/
تا میتونی بازی  کن و با لذت پول دربیار 

 

오늘 공기처럼 내 기분은
/Oneul gonggicheoreom nae gibuneun/ 
من امروز مثل هوا

 

완전 fresh 해
/wanjeon fresh hae/
احساس تازگی و نشاط  دارم

 

낮과 밤은 길기에 내일 걱정은 짧게 (yeh, yeh, yeh, yeh)
/Natgwa bameun gilgie naeil geokjeongeun jjapge/
شب و روزا بلندن، پس نگران فردا نباش(آره ، آره ، آره ، آره)

 

[Chorus: Chanyeol & Sehun]
나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

나는 놀려고 일해
/Naneun nollyeogo ilhae/
من کار میکنم تا بازی کنم

 

일도 놀 때처럼 해 너는 어때
/Ildo nol ttaecheoreom hae neoneun eottae/
وقتی کار میکنم مثلِ اینه که دارم بازی میکنم، تو چطور؟

 

매일 노는 것 같아 신선 같아
/Maeil noneun geot gata sinseon gata/
حس میکنم که هرروز بازی میکنم ، من شبیه یه زاهد ابر انسان منزوی هستم

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

What a life, what a life
عجب زندگی‌ای! عجب زندگی‌ای!

 

نظرات (۱)

عالیه👌👌👌👌👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی